luni, 22 noiembrie 2010

Dansez pentru tine - cu gandul la finala


Dragii mei,

Datorita voua, am ajuns pana aici la DANSEZ PENTRU TINE , voi ne-ati dat, mie si lui Tudor, sansa sa ne “regrupam” dupa un duel greu, sa ne concentram si sa dansam cat am putut noi de frumos, pana in editia de vineri. Ei bine, acum doar voi puteti face ca visul lui Tudor sa se implineasca, votandu-ne inca o data pentru a merge mai departe. Suntem 3 echipe care ne luptam pentru primele trei locuri. Voi decideti, acum, ierarhia, votandu-va favoritul, de cate ori doriti, la 1276.

Noi speram ca v-am convins, pana acum, ca lucrul cel mai important pentru noi, in ultimele doua luni, a fost dansul si momentele frumoase pe care am vrut sa vi le oferim, vineri de vineri, pe scena marelui show, momente care ne-au purtat, cu fiecare pas, spre implinirea visului lui Tudor si al mamei lui de a avea o casa a lor, dupa aproape 20 de ani in care s-au mutat dintr-o locuinta inchiriata in internat si apoi in mereu alta locuinta inchiriata.



In pragul finalei, am sa va spun cateva ganduri ….

Am convingerea ca Tudor si mama lui sunt niste oameni minunati care, dincolo de minunea esentiala reprezentata de castigarea unei case binemeritate, au nevoie de un sprijin initial, de un impuls care sa ii ajute sa isi puna mai bine in valoare calitatile pe care li le-a daruit Dumnezeu. Amandoi sunt niste oameni extrem de talentati, care au ceva de transmis lumii, la randul lor.

Caprioara a fost ingerul nostru pazitor intreaga perioada, antrenorul nostru exigent si profesorul nostru competent. As putea sa spun ca inspiratia si profesionalismul ei ne-au calauzit fiecare pas si, daca am ajuns pe podium, aceasta i se datoreaza in buna masura. Sa-i dea Dumnezeu sanatate, sa poata sa faca si pentru altii ce a facut pentru noi!

DANSEZ PENTRU TINE a fost pentru Tudor un mijloc extraordinar de a-si manifesta public talentul, potentat de munca si seriozitate, asa incat sunt convinsa ca el a fost deja remarcat de multi oameni de cultura si factori responsabili de promovarea tinerelor talente. In ceea ce ne priveste, avem in vedere niste actiuni complementare, pe care le vom infaptui indiferent de rezultatul concursului.


Voi cei care ati urmarit evolutia noastra la « Dansez pentru tine » ati simtit si, totodata, ati inteles mai mult decat pot sa spun eu in cuvinte si cred ca veti vota in consecinta. Sunt convinsa ca voi veti fi primii care o veti face!

Va multumesc tuturor pentru ca ne sustineti !

www.paulaseling.ro

Dansurile de vinerea trecuta, editie in care Paula si Tudor au ocupat din nou primul loc in clasament:

Broadway Dans tiganesc Dans contemporan

Niciun comentariu: