Pe YouTube exista un loc unde Cele mai vizitate videoclipuri ale fiecarei luni sunt scoase in evidenta. Paula Seling - "Get Up Now" are acum o sansa de a ajunge acolo inainte ca luna sa se incheie.
Marile companii americane de inregistrari, cheltuiesc mii de dolari ca sa anunte data lansarii unui videoclip si sa realizeze toata aceasta publicitate, pentru ca videoclipul lor sa ajunga in fruntea acestei liste, iar multe clipuri dintre acestea sunt cu adevarat exceptionale. Adevarul este ca exista foarte putine locuri unde artistii independenti, precum Paula, sa aiba o sansa impotriva lor.
Am 46 de ani si m-am nascut in Statele Unite ale Americii (SUA), dar pana in luna Ianuarie a acestui an nu am stiut nimic despre Eurovizion. Adevarul este ca aici nimeni nu stie ceva real despre Romania, Rusia, sau orice alta tara europeana de Est deoarece informatia nu este publicata nicaieri. Deci asta e situatia; aceasta este sansa voastra sa puneti un artist de-al vostru pe harta internationala. Daca esti fan Paula Seling si iti place muzica ei trebuie sa stii ca popularitatea pe YouTube se stabileste in functie de patru criterii: evaluarea ("rating") unei melodii, adaugarea ei in lista preferatelor, cate comentarii a primit o melodie si numarul de vizite.
Nu va cer sa mariti artificial numarul de vizite, sa supraevaluati melodia sau sa o adaugati printre melodiile preferate daca nu e astfel. Doar incerc sa va explic cum functioneaza Youtube si de ce muzica exceptionala a Paulei nu a ajuns niciodata, din cate se pare, pe lista celor mai populare melodii. De asemenea va rog ca daca ati vazut "Get Up Now" si daca va place melodia sa o evaluati si sa lasati un comentariu ca suport al Paulei sau sa o adaugati printre preferate.
Pe YouTube toate aceste comentarii si evaluari ale videoclipurilor determina popularitatea lor. Chiar daca o melodie ca "Ploaie in luna lui Marte", care astazi are peste 5000 de vizite, surprinzator, a fost evaluata doar de 23 de ori si doar 25 de persoane au adaugat-o ca preferata. Aceaste cifre reprezinta doar o jumatate de procent din totalul de vizite.
Scopul acestui articol este acela de a spune ca daca sunteti fani Paula Seling si aveti cont pe YouTube va rog sa nu uitati sa evaluati ce melodie doriti, sa lasati un comentariu pentru interpret si sa-l adaugati ca preferat daca acesta nu e deja, pentru ca e singurul lucru care conteaza pentru YouTube.
Uitati-va bine la aceste melodii daca gasiti vreo melodie sau vreun film care este mai bun decat "Get Up Now", pentru ca eu nu am reusit. De fapt daca "Get Up Now" ar fi fost pe acea pagina, cred ca ar fi fost in fruntea listei.
Publicat de Steve.
Marile companii americane de inregistrari, cheltuiesc mii de dolari ca sa anunte data lansarii unui videoclip si sa realizeze toata aceasta publicitate, pentru ca videoclipul lor sa ajunga in fruntea acestei liste, iar multe clipuri dintre acestea sunt cu adevarat exceptionale. Adevarul este ca exista foarte putine locuri unde artistii independenti, precum Paula, sa aiba o sansa impotriva lor.
Am 46 de ani si m-am nascut in Statele Unite ale Americii (SUA), dar pana in luna Ianuarie a acestui an nu am stiut nimic despre Eurovizion. Adevarul este ca aici nimeni nu stie ceva real despre Romania, Rusia, sau orice alta tara europeana de Est deoarece informatia nu este publicata nicaieri. Deci asta e situatia; aceasta este sansa voastra sa puneti un artist de-al vostru pe harta internationala. Daca esti fan Paula Seling si iti place muzica ei trebuie sa stii ca popularitatea pe YouTube se stabileste in functie de patru criterii: evaluarea ("rating") unei melodii, adaugarea ei in lista preferatelor, cate comentarii a primit o melodie si numarul de vizite.
Nu va cer sa mariti artificial numarul de vizite, sa supraevaluati melodia sau sa o adaugati printre melodiile preferate daca nu e astfel. Doar incerc sa va explic cum functioneaza Youtube si de ce muzica exceptionala a Paulei nu a ajuns niciodata, din cate se pare, pe lista celor mai populare melodii. De asemenea va rog ca daca ati vazut "Get Up Now" si daca va place melodia sa o evaluati si sa lasati un comentariu ca suport al Paulei sau sa o adaugati printre preferate.
Pe YouTube toate aceste comentarii si evaluari ale videoclipurilor determina popularitatea lor. Chiar daca o melodie ca "Ploaie in luna lui Marte", care astazi are peste 5000 de vizite, surprinzator, a fost evaluata doar de 23 de ori si doar 25 de persoane au adaugat-o ca preferata. Aceaste cifre reprezinta doar o jumatate de procent din totalul de vizite.
Scopul acestui articol este acela de a spune ca daca sunteti fani Paula Seling si aveti cont pe YouTube va rog sa nu uitati sa evaluati ce melodie doriti, sa lasati un comentariu pentru interpret si sa-l adaugati ca preferat daca acesta nu e deja, pentru ca e singurul lucru care conteaza pentru YouTube.
Uitati-va bine la aceste melodii daca gasiti vreo melodie sau vreun film care este mai bun decat "Get Up Now", pentru ca eu nu am reusit. De fapt daca "Get Up Now" ar fi fost pe acea pagina, cred ca ar fi fost in fruntea listei.
Publicat de Steve.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu